Spôsoby doručenia

Štandardné ceny dopravy 

  • Objednávky na osobný odber - doprava ZADARMO
  • Objednávky na výdajné miesta spoločnosti PACKETA - doprava ZADARMO
  • Objednávky kuriérom do 50€ - dopravné 4 €.
  • Objednávka kuriérom nad 50€ - doprava ZADARMO
  • Pokiaľ sa koná akcia "Doprava zadarmo", môže byť doprava zadarmo limitovaná minimálnou výškou objednávky a nemusí sa vzťahovať na všetky produkty v ponuke. 
  • Cenu dopravy sa vždy dozvieš v Košíku, kde si vyberáš spôsob dopravy a platby.

Prepravy tovaru 

Môžeš využiť tieto spôsoby doručenia tovaru: 

Kuriérom
  • Zásielky prepravujeme spoločnosťou PACKETA
  • Po vyskladnení naším eshopom ťa prepravca bude kontaktovať telefonicky, sms alebo emailom o termíne doručenia
Osobný odber
  • Osobné vyzdvihnutie tovaru na jednej z našich predajní v Dolnom Kubíne, Košiciach, Námestove alebo Žiline
  • Akonáhle bude tovar pripravený k odberu, budeme ťa informovať e-mailom, príp. telefonicky
  • Pokiaľ si túto výzvu nedostal, tovar ešte nie je možné vyzdvihnúť 
  • Tovar bude pre teba rezervovaný na predajni po dobu maximálne 48 hodín odo dňa, kedy si bol informovaný o pripravení tovaru na predajni
Doručenie na vybrané výdajné miesta spoločnosti Packeta (Zásielkovňa)
  • Zásielky prepravujeme spoločnosťou PACKETA
  • O možnosti si tovar vyzdvihnúť osobne ťa prepravca bude kontaktovať telefonicky, sms alebo emailom aj s heslom pre vyzdvihnutie
Termín a miesto doručenia zásielky
  • Hodina dodania objednávky je závislá na dispečingu prepravnej spoločnosti. Na základe e-mailu "Objednávka č. XY bola odoslaná", si môžeš s dopravcom termín upresniť. Je len na prepravnej spoločnosti, či tvojej požiadavke vyhovie alebo nie. 
  • Presný termín dodania v objednávke nie je možné vyžadovať. 
  • PACKETA dodáva tovar za prvé uzamykateľné dvere (napr.vchodové dvere, recepcia a pod., kam zájde s paletovým vozíkom). Pokiaľ si praješ umiestniť tovar inam, prosím, zaisti si vlastnú pomoc, nie je možné to žiadať po vodičovi prepravnej spoločnosti. 
Kontrola tovaru pri poškodení
Zákazník si musí pri prevzatí zásielky skontrolovať stav doručovanej zásielky, či nie je poškodená alebo inak poničená. Pokiaľ je zistené mechanické poškodenie obalu tovaru, odporúčame zásielku neprevziať, resp. vyhotoviť záznam o poškodení zásielky a nechať si túto skutočnosť potvrdiť dopravcom. Ak následne po prevzatí zásielky zistíš, že je tovar poškodený alebo nekompletný, bezodkladne nás kontaktuj. Nároky z neskoršie zistených vád takto poškodeného tovaru bude možné uznať len ak kupujúci preukáže, že reklamované vady mal tovar už v čase jeho prevzatia kupujúcim.